19.46 Kanske Vovve så småningom

Tjooh ^^ ♥


Har nyss ätit färdigt, och oj så mätt jag blev. Under maten diskutarede jag och mamma något som jag tjatat om i evigheter, nämligen skaffa hund! :) Ingenting är bestämmt men vi kom fram till att båda verkligen vill ha en och så. Har lite problem för mamma jobbar kontuneligt tvåskifft (vilket innebär förmiddag, eftermiddag, helg, ledig vecka.), och jag är ju inte här på heltid så den kommer inte få tillräckligt sällskap och så. men om vi löser det och skaffar ihop pengar till den så kanske de blir vovve så småning om! :D


Mamma har fått sagt de raser hon kan tänka sig att ha och bland de raserna är denhär min favorit, nova scotia duck tolling retriever :) För er som inte vet hur den ser ut får ni lite bilder på den rasen :)








Denna megasöta Tik är 4 månader,
Fotograf: Elin Fahlander


Bilderna är hittade på vovve.net :D






Kommentarer
Postat av: Ida

Hejhej.

Jag tänkte bara säga att jag har en sådan hund.

På min blogg kan du läsa mer om honom och så :)



K R A M

2012-04-30 @ 08:39:58
URL: http://photosaremylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0