20.06

Hejäh ! :D


Har fått frågor så tänkte bara göra det klart för er att jag inte rider! Tillbringar ganska mycket tid i stallet. Min mamma hade häst när jag var mindre och jag har alltid älskat hästar, skulle fått min egen ponny först när jag fyllde 6 men min mamma och pappa hann skilja sig innan och sen skulle jag få när jag vart tolv men då flyttade min dåvarande låtsas pappa och min mamma ifrån varandra och vi köpte radhus.  Har även ridit västen någon gång i en kompis stuga i Järvsö, och det var bland de roligaste jag gjort! Men de va ca 3 år sedan så jag är ganska "ringrostig" i ridningen om ni fattar ^^
Men nu efter sommaren ska jag börja på HRK i en nybörjargrupp för att komma igång igen :)

Eftersom jag inte laggt upp bilderna från dagarna i Ninnis stuga så får ni några bilder nu ^^


(har inte orkat redigerat några bilder^^)

Sötis noah!


Neckrosor



Haha, jag och Ninni jonglerade med flaskor (till varandra) och då skulle självklart Noah va mä! :D


Hihi gick inte så bra för han ^^



De va det flesta bilderna, Kameran dog nämligen! måste nog lära mej att alltid ha med laddare närjag ska bort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0