21.28 Rösterna i Shrek :)

Hello ^^ ♥



Hemma nu, känns som jag inte bloggat på evigheter trots att jag gjorde det igår! haha ^^ Skriver mer om stugan och visar bilder sen, ska ta och kolla en film snart tror jag, blir förmodligen Senaste shrekfilmen :D Haha, kanske lite "för stor" för den men har ju kollat på alla tidigare filmerna och då kan man ju inte bara sluta. ^^


Btw, här har ni de som gör rösterna till filmen.
(den engelska)


Som Shrek: Mike myers

Som Prinsessan: Cameron Diaz

Som Åsnan♥: Eddy Murphy

Som mästerkatten: Antonio Banderas

Askungen:
Amy Sedaris

Snövit: Amy Poehler


Som Askungen:
Maya Rudolph

Som Drömprinsen:
Ruphert Everett



Hahah om ni tittar så ser ni vissa likheter mellan karaktärerna och  de som gör rösterna, tycker jag iaf

♥ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0