19.12

Hello ^^ ♥

Vaknade vid 3 idag, vart ganska sent igår, först somnade Emma vid ett medans jag höll på med nått annat, tänkte låta henne sova men sen kom jag på att sist någon somnade så var det jag och då kastade hon nagelfilar på mej tills jag vakna så jag låg o kasta pennor på henne ett tag tills hon vakna och vi spelade :p



Bilder från igår och förrgår ^^
(oredigerade allihop)

En liten woodo emma köpte åt mej i Cypen för att tag sedan, de är en
"heart rubber" och ska tydligen sno folks hjärtan. Har inte haft någonstans
att ha den men igår kom ja på att kameran var ett perfekt ställe ^^



Emmas otroligt glada hund trassel ^^





Emma goes massa flumm ^^

(igår)






(idag)







Vilketsom har jag nyss gjort mej klar och så, ska ha en liten grillfest med släkten ikväll. :) Försöker uppdatera så mkt jag kan under kvällen ^^
Bayy ♥



Kommentarer
Postat av: Koohkooh

Emma goes massa smink :D

2010-07-25 @ 13:19:16
URL: http://koohkooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0