23.17 Lady Gaga - sjukt modig person!


Hola! ^^


Jag har funderat på en grej.  Det är sjukt många jag vet som verkligen hatar Lady Gaga. Jag är inte direkt ett fan av henne. Kanske att jag lyssnar nån enstaka låt av henne nån gång då och då men det händer inte ofta! Flera stycken är emot hennes "överdrivna" stil oxå, Och tycker att hennes videor är överdrivna osv. Men jag har tänkt på det och hon är egentligen sjukt modig! Dock påstår jag inte att alla hennes kläder är speciellt fina.

Men liksom hur många vågar gå klädd så och inte bry sig ett dugg om vad folk säger!? Tycker det är bra att vissa vågar göra sådant, Liksom hur skulle det se ut om alla var som de "typiska" artisterna. Jag tycker, som jag sa tidigare, att det är bra att det finns sådana och jag beundrar folk som vågar vara sig själv så pass mycket!

Bara för det får ni lite bilder på henne och hennes, enligt vissa, extrema stil!











Vad tycker ni om henne och hennes stil?





Kommentarer
Postat av: sandra

tycker inte om henne p.g.a att alla asiatiska artister blir jämnförd (?) med henne! :_:



dessutom är hon en bitch... och hon har bara 1 bra låt.. speechless.. för de är den enda låt om hon sjunger från hjärtat..

2010-07-28 @ 19:31:21
URL: http://booxeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0