16.09

Hello ^^ ♥



Idag har tiden bara flygit iväg! Vaknade halv ett och fick en otrolig lust att rita så jag satt på lite musik o började rita, när teckningen var klar så var klockan redan tre. Jag började göra mej iårdning och då slog det mej att jag inte ätit frukost än! haha ja men de är ju sommarlov och då är det väl tillåtet att vända lite på dygnet? :)


Bilden jag ritade :)
Den är gjord med en vanlig stiftpenna så de är inte speciellt fint.
Kortet på bilden vart dålig så jag kan lova er att den ser bättre ut irl men spela roll ^^




Jag är medveten om att Fötterna och handen är otroligt misslyckade men man lär ju sig av sina misstag, ellerhur? Btw, tänkte bara säga att handen faktiskt ska va så "Aligatorliknande" eller vad man nu säger xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0