11.53 Godmorgon :)

Godmorgon på er! :)


Skulle försöka vakna tidigt idag men så vart det ju inte! haha, har nyss tagit en dusch nu och ska äta lite frukost. Sen blir det städa. Det är en av de dåliga sakerna med att bo på två ställen, Dubbelt så mycket städning. Har en hel del skit nere i källaren som jag och mamma ska ta reda på ida oxå. Sånt man får göra när det är sånthär trök väder.



Dagens megaglada låt i regnet!

 

Jag är medveten om att detta är kanske världens äldsta låt, men lyssande på den när jag var 7-8 år och hittade den för någon dag sen. så dålig ett den blir bra ;)

 


Kommentarer
Postat av: josefine

läs gärna mina inlägg om självkänsla och kommentera vad du tycker :) kram!

2010-07-30 @ 15:05:49
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0