14.37 Dålig uppdatering...


Oj oj oj, riktigt dålig uppdatering !



Imorgon ska vi åka och titta på hund! :D Otroligt! Denhär känslan går inte att beskriva. Har velat haft hund sen vi tog bort vår förra, vilket är 11 år sedan, om inte mer. Vilketsom blir det en Flatcoated Retreiver. Vela inte alls ha en sån hund från början men läste om dom och för varje ord jag läste växte intresset :) Allt stämmde liksom in.

Vovven kommer från kenneln Caci's som verkar vara en väldigt bra kennel och de är verkligen jättefina hundar! Dom har vunnit tex World Dog Show i danmark och allting! :D

Är så spännd så vet inte vad jag ska skriva. Men här har ni våran ängels föräldrar :)




Mamman :) ♥
Cacis The Six Bullerby Children
"Bella"



Pappan :) ♥
Caci's Sweet Tooth
"Totte"





Får se om jag kommer fortsätta med denna blogg sen, ska nemligen starta en blogg med mamma om hunden, hennes utveckling, våran utveckling, tävligar och helt enkelt genom vår vardag med hund!



Kommentarer
Postat av: Julia Andersson Ström

Tack:')

Jag blir rörd:)

2010-08-04 @ 20:40:17
URL: http://juliiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0